אלוף במיל' ישראל זיו: "צריך לפעול בשקט מול הטרור"

אייל ראובן No Comments on אלוף במיל' ישראל זיו: "צריך לפעול בשקט מול הטרור"

האלוף במיל' ישראל זיו לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "צריך לקבוע תנאים לאסירים ומשילות בירושלים בלי הרבה רעש, פשוט לפעול, כי בצורה שזה נעשה היום זה רק מתסיס אותם" | האזינו

צילום: Revkin Fenton/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' ישראל זיו, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על המצב הביטחוני המתוח בארץ. "הפוטנציאל להחרפה של המצב הביטחוני קיים, אנחנו לקראת חודש הרמאדן, יש את כל המרכיבים כדי להפוך את המצב לדליקה הרבה יותר גדולה".

"אנחנו צריכים לדעת איך אנחנו מתמודדים עם זה, אין נוסחה אחת מול הטרור, אם היה היינו מיישמים אותה, אין הצלחה של 100 אחוז" הסביר.

"יש שני דברים שמהווים מפץ אצל הפלסטינים. האסירים וירושלים, באופן עקרוני צריך להחמיר את תנאי האסירים, אבל צריך לקבוע תנאים לאסירים ומשילות בירושלים בלי הרבה רעש, פשוט לפעול, כי בצורה שזה נעשה היום זה רק מתסיס אותם".

"בן גביר צריך להיות אחראי, הוא לא יכול להמשיך עם מסע הבחירות כדי לרצות את הבייס שלו. הבתים שנהרסו בירושלים היו צריכים להיהרס, אבל בשקט. גם בעניין האסירים, צריך להחמיר את התנאים שלהם, אבל יותר מעניין אותי שהם מנהלים טרור מחוץ לבתי הכלא, ופחות איזה פיתות הם יאכלו".

בעניין איראן אמר: "רוסיה יוצרת ברית עם איראן, הדבר החמור מבחינתנו זה הציוד האיראני בציוד רוסי. זה סיפור אחר לגמרי כשיש לאיראן נשק רוסי. זה לא רק עניין הגרעין".

האזינו:

 



0 תגובות